ماده ۵ ـ
وظیفه کمیسیون رسیدگی به شکایات ، رسیدگی به شکایات خریداران و مصرف کنندگان و گزارش بازرسان و ناظران موضوع ماده (۵۲) قانون می باشد که از طریق اتحادیه به کمیسیون ارجاع می گردد .
ماده ۶ : ترتیب رسیدگی در کمیسیون رسیدگی به شکایات :
۱ ـ کلیه اشخاص می توانند شکایت و یا گزارش خود را در مورد تخلفات صنفی ، به اتحادیه مربوط اعلام نمایند . اتحادیه موظف است موضوع را ظرف مهلت دو روز کاری رسیدگی و به کمیسیون مذکور ارجاع نماید .
۲ ـ کمیسیون رسیدگی به شکایت موظف است ظرف مدت یک هفته شکایات دریافتی را با حضور شاکی و متشاکی مورد رسیدگی قرار داده و نظر خود را طی یک هفته به اتحادیه برای اقدامات قانونی اعلام نماید .
۳ ـ اتحادیه موظف است حداکثر ظرف مدت سه روز کاری شکایت دریافتی و نظر کمیسیون را مورد بررسی قرار داده و در صورت احراز عدم تخلف فرد صنفی ، یا انصراف شاکی ، با اعلام مراتب ، پرونده را مختومه نماید و در صورت احراز تخلف و یا اعتراض شاکی ، پرونده را از طریق واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف به سازمان تعزیرات حکومتی و یا ادارات تابعه آن در شهرستان ها برای رسیدگی ارسال نماید .
لیست اعضا کمیسیون رسیدگی به شکایات
مرتضی جعفری | 02177626562 | 09121192560 |
سید حسین محمودی | 02133282165 | 09121836294 |
علیرضا مردان تبا | 02133281345 | 09121134226 |
سید حمیدرضا سیدمرتضی | 02133281873 | 09121154937 |
محمد شرفی |